סיורי יקבים מקפריסין – לאוהבי היין מביניכם

במרחק של פחות משעת טיסה נמצא האי השכן קפריסין, ובו תוכלו ליהנות ממגוון אפשרויות לחופשות טיולים הפלגות וסיורים. אחת האטרקציות המרכזיות היא סיורי אוכל ויקבים בקפריסין, והיא מיועדת לאוהבי היין, מקצוענים ומתעניינים. קפריסין מציעה סיורי יין וסיורים קולינריים בערים כמו פאפוס, לרנקה ולימסול. סיורי היין מתמקדים בעיקר במערב האי באזור דרום ומזרח הרי הטרודוס, והם עוברים בפאפוס ולימסול. סיורים כאלה מפגישים אותנו עם 2-3 יקבים ומאפשרים בחירה מתוך מגוון עצום של יינות שמיוצרים באיכות הגבוהה ביותר ובעזרת ידע שעובר מדור לדור. כמו כן תוכלו ללמוד על ייצור היין ופיתוח גפנים כולל היבטים שקשורים בהשקייה, נטיעות, יישון הבקבוק ועוד. 

למי מיועדים הסיורים

סיור כזה יכול להתאים לגיבוש חברתי אם מדובר בקבוצה של חובבי יין ממקום עבודה מסוים או קבוצת חברים ואפילו סיור משפחתי. באמצעות הסיור תכירו את היין המקומי המתוק Commandaria, וכן יינות מקומיים פחות מוכרים לישראלים, ותוכלו לצבור ידע רב לגבי ייצורו ויישונו של היין המקומי האיכותי. בין הטעימות תכירו  גם את הקוקטייל הלאומי Brandy Sour. אפשר גם לשלב את סיורי היקבים בסיור קולינרי שלם וליהנות גם מיינות וגם מגבינות וממתקים כמו רחת לוקום, והכל תוך כדי צפיה בתהליכי ייצור וטעימות. בין הטעימות ישולבו גם ארוחות צהריים מלאות. סיורי יקבים  ירחיבו את הידע שלכם בתחום זה בלבד. 

מהו התאריך המתאים

האקלים בקפריסין דומה לישראל וסיורי יקבים וקולינריה נערכים לאורך כל ימות השנה ומאפשרים לכם בחירה בהתאמה אישית. המרחק הקצר מבטיח לכם שגם סופשבוע יספיק כדי ליהנות מהאטרקציות בקפריסין ולחזור לארץ עם טעם של עוד. ההנאה תהיה מושלמת רק כאשר חברה אמינה ומוכרת בתחום תהיה אחראית על הארגון.  

בלוג כללי מבצעים נוספים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מלונות בתאילנד
מאמר זה יספק לכם את המידע הדרוש כיצד למצוא את המלון הטוב ביותר בתאילנד ווייבס. תאילנד היא יעד נהדר...
קרא עוד »
נוב 02, 2022
הצעות נישואין בירושלים – 3 מקומות מומלצים
ירושלים היא לא רק בירת ישראל, אלא עיר גדולה ומיוחדת המאגדת בתוכה שלל תרבויות, עדות ודתות ולכן אפשר...
קרא עוד »
ספט 07, 2022
חובבי סקי? אתם חייבים לבקר בואל טורנס
ככל שעוברות השנים יותר ויותר ישראלים מתחילים לגלות את עולם הסקי, שכן טיסות לאירופה הפכו להיות זמינות...
קרא עוד »
ינו 18, 2017