חופשות ודילים שכדאי להכיר

אין כמו חופשה של כמה ימים או אולי שבועות ביעד אקזוטי, או כזה שמציע שלל של אפשרויות, אטרקציות והנאות בלתי רגילות. עכשיו, כשהאביב כבר בפתח, הקיץ אוטוטו מגיע וגם החופשה הגדולה, זה הזמן להתחיל לתכנן את הנופש הבא, זה שיוצאים אליו יחד עם כל בני המשפחה. לאן נוסעים? הנה סקירה קצרה על כמה חופשות ודילים שכדאי לכם להכיר:

דיל לאילת

לאורך כל השנה מוצעים לכם דילים אטרקטיביים לאילת, המתאימים לכל סגנון וסוג של חופשה. אם אתם מחפשים דיל לאילת למשפחה, תגלו שהאפשרויות הן רבות מאד. חלק מהדילים כוללים לינה בבתי מלון במסגרת נופש של הכול כלול, חלק רלוונטיים למלונות יוקרה מפוארים. ישנם דילים למלונות זולים יותר וכמובן דילים שכוללים את הטיסה (הלוך חזור) לאילת ובחלק מהמקרים גם כניסה לאתרים שונים ולאטרקציות שבעיר. דיל כזה הוא פתרון מושלם לכל משפחה המעוניינת לבלות ביחד ביעד שמציע לא מעט. ואכן, יש באילת, וזו גם הסיבה מדוע רבים מבלים דווקא בה, שפע של אטרקציות, מקומות בילוי וגם פתרונות לינה. אפשר לבקר באילת הן בחודשי החורף, אז מזג האוויר בה נעים מאד, והן בחודשי הקיץ החמים ולהתרענן במי הים הצוננים.

סוף שבוע בתל אביב

מי שרוצה לבלות כמה ימים בעיר הגדולה, כדאי לו לחפש דילים לתל אביב. סוף שבוע בתל אביב הוא הזדמנות לקחת פסק זמן ולצאת לבילוי בעיר שיש לה לא מעט מה להציע. אפשר לבקר בשווקים הנהדרים שבה, במוזיאונים וגם בגלריות ולצאת למסע קניות באזורי הקניות התוססים שלה. ומה לגבי חיי הלילה? תל אביב ידועה בכל העולם כעיר עם חיי לילה נהדרים. מקומות בילוי מצוינים, פאבים, מועדונים וכמובן גם מסעדות משובחות שאפשר למצוא כמעט בכל פינה בה. ומי שרוצה, כדאי לו, ובמיוחד אם מזג האוויר מאפשר זאת, גם לשלב קצת "בטן גב" באחד החופים שבעיר.

חופשה משפחתית בתאילנד

דילים לתאילנד הם אפשרות נפלאה עבור משפחות עם ילדים, המעוניינות לבלות את החופשה במקום אקזוטי ומיוחד. חופשה משפחתית בתאילנד כוללת לרוב ביקור באזורים שונים ברחבי המדינה: בצפון תאילנד המקסימה, באיים עוצרי הנשימה שבה וגם בעיר הגדולה – בנגקוק, עיר שאסור לפספס. מדובר בחופשה מגוונת ועשירה מאד, חופשה שמציעה הכול מהכול. זוהי דרך מצוינת להכיר את התרבות המקומית, לפגוש אנשים חדשים ובעיקר גם לבלות ביחד. צמוד צמוד לבני המשפחה שאוהבים.

נופש ביער השחור

משפחות רבות עם ילדים בוחרות לצאת לנופש ביער השחור שבגרמניה, המושך אליו מבקרים מכל העולם וגם לא מעט ישראלים. הכפרים הציוריים שפוגשים בטיול, האגמים היפים, היערות וגם הנופים המיוחדים, כל אלה הופכים את החופשה ביער השחור לכזו ששונה מכל חופשה אחרת. לצד כל אלה יש גם את שפע האטרקציות שמציע היער השחור, כאלו המתאימות במיוחד לילדים ובטווח גילאים רחב מאד. כמו למשל: פארק אירופה – פארק שעשועים גדול, פארק החבלים המפורסם עם מספר מסלולים שונים, מוזיאון השעונים, מוזיאון המכוניות ועוד ועוד.

בלוג כללי מבצעים נוספים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צימרים בחצבה – חופשה קסומה בדרום
השגרה שוחקת? שואפים לצאת לחופשה בקרובה? על חצבה שמעתם? צימרים בחצבה יכולים להעניק לכם חופשה חלומית,...
קרא עוד »
פבר 19, 2020
רעיונות למקומות לליל כלולות
למה לשלם על מספר שעות רב לשהייה במידה ונהיה בחדר רק מספר שעות בליל הכלולות? בליל הכלולות, מגיעים...
קרא עוד »
מרץ 29, 2019
איך למצוא עבודה בחו"ל
ישנם אנשים שרואים את העבודה בארץ כעוד מקום שבו הם יכולים לנצל את הכישורים המסוימים שיש להם והם ממש לא...
קרא עוד »
מאי 11, 2016