פעילות ODT לקבוצות בימים של ריחוק חברתי

המגיפה העולמית לא רק רעה, היא הביאה בני אדם לחשוב מחדש על תהליכים, לפתח מוצרים חדשים שיעזרו גם בימי הריחוק, לשמור על שפיות ולהעניק כמעט את כל הצרכים שהיו לנו לפני המגיפה הנוכחית. כתוצאה מהריחוק החברתי, חברות רבות נפגעו לא רק בפן הכלכלי ובתפוקה שלהן, אלא גם במצב העובדים.

כאשר העובדים נמצאים בבית לבד, התפוקה של רבים מהם יורדת. למרות שנראה כאילו אין דבר טוב מלעבוד מהבית, המציאות מוכיחה שזה לא מתאים לכולם וגורמים כמו הסחות דעת הופכות את העניין ללא משתלם בעליל לאותן חברות.

גם פעילות חברתית נפגעה, פעילות שהייתה נעשית כל הזמן בבית הספר על בסיס קבוע, כבר לא קיימת, אז מה כן אפשר לעשות? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

פעילות ODT בימי הסגר

פעילות ODT מטבעה מצריכה עבודת צוות, ראו לדוגמה באתר זה. בגלל ההיבט הפסיכולוגי שבהפעלה הזו, נדרשת קבוצה של אנשים שינסו לפתור את האתגר וכך, תוך כדי עבודה מתגלים דברים מרתקים על העובדים.

אז איך אפשר לעשות פעילות כזו גם בימי הסגר? ובכן, ODT זהו עולם רחב מאוד. אפשר ליצור הרבה מאוד אתגרים ומשחקים מעניינים שפוגעים בדיוק באותן עקרונות של ההפעלה. 

אין ספק שבימי הקורונה, חלק מההפעלות מתבלטות כי הן דורשות קרבה גופנית מסוימת שלא מתאפשרת אפילו בשטח פתוח. אבל ישנם אין סוף אתגרים שאפשר לעשות גם בימי הקורונה בהתאמה לתו הסגול. אלו פעילויות שמאפשרות לכל אחד להיות רחוק מהשני, תוך כדי הקפדה על חבישת מסיכה, כפי שהחוק מחייב.

לסיכום וסיום, פעילות ODT אפשרית גם בימי הקורונה, על ידי בחירת הפעילות הנכונה והקפדה מלאה על כל הכללים הנדרשים בתו הסגול והוראות הממשלה.

> מידע נוסף על פעילויות ODT ניתן למצוא בכתובת https://www.odteam.co.il/blank-2!

בלוג כללי מבצעים נוספים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה מושך אנשים ליפן ולמה גם לכם כדאי לנסוע לשם?
אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה פרגנתם לעצמכם חופשה? זקוקים לבילוי שונה ואחר? אם כך, ברור מדוע אתם...
קרא עוד »
מרץ 07, 2019
דירות אירוח באילת
אילת, כעיר הדגל של ישראל בכל הנוגע לנופש מפנק מול נופים יפהפיים, מציעה למבקריה שלל של מלונות זולים...
קרא עוד »
אוג 10, 2016
מלונות באילת 5 כוכבים
החלטת לנסוע לאילת ואתה מעוניין להתארח במלון ברמת אירוח של 5 כוכבים..? צוות אתר "אילת דיל" בשיתוף...
קרא עוד »
אוג 14, 2012