טיול משפחתי בקפריסין – לנפוש בזול

החופש הגדול מתקרב, ועוד לא הזמנתם חופשה משפחתית יחד עם הילדים. חלק מהעיכוב שלכם בנושא נובע כמובן מעניין העלויות של חופשות משפחתיות בחו"ל, כי אין מה לעשות – חופשה הכוללת את כל המשפחה היא אינה זולה ברוב המקרים. יחד עם התשלום על הטיסה, בית המלון, שופינג, נסיעות בתוך היעד אליו אתם טסים וגם ארוחות במסעדות באזור, ישנן גם הוצאות נוספות שאי אפשר לאמוד ולכלול במחיר הטיול.

תשמחו לדעת כי קפריסין היא אחת מהיעדים הזולים המומלצים לטיול עבור משפחות, נוסף על שפע האטרקציות והפעילויות שניתן למצוא במדינה המתאימים במיוחד לילדים.

סיור קולינרי מעורר חושים

בשונה מיעדים שנמצאים באירופה לדוגמא, קפריסין מציעה למבקרים בה הצצה אותנטית אל חיי תושבי הכפרים המקומיים המתגוררים באזור. באמצעות סיור מודרך קולינרי באחת מן הערים במדינה, ניתן ליהנות מחווה תרבותית עשירה ומרתקת, וגם ליהנות מארוחה ואוכל קולינרי משובח מעשה ידי הכפריים.

כיוון שמדובר על אוכל אותו המקומיים מבשלים, ולא מסעדות יוקרתיות במרכז העיר, העלויות של סיורים וביקורים כאלו לרוב אינם יקרים במיוחד ויוכלו לחסוך לכם לא מעט מבחינת עלות של טיול ואטרקציה ייחודית בעיר.
בלינק הבא תוכלו לקרוא בצורה רחבה יותר על סיורים קולינריים בקפריסין:
https://www.kapriza.co.il/concept-tours-cyprus/food/

מעבירים יום של כיף בפארק מים

בקפריסין יש כמה פארקי מים גדולים ומרווחים בהם תוכלו להעביר יום שלם יחד עם הילדים. מכיוון שמדובר על מקום ענק המציע המון מגלשות מים ומתקנים המתאימים לכל הגילאים, הילדים ישמחו להעביר במקום את כל היום וכך לא תצטרכו למצוא אטרקציות נוספות שימלאו להם את היום, וגם כמובן לא להוציא כסף רב על פעילויות נוספות.

הפארק מציע כמה מתחמים שונים שהילדים יוכלו ליהנות בהם, ולכם ההורים יש מקומות ישיבה ומנוחה מקורים שתוכלו לבלות בהם בזמן שהילדים נהנים במגלשות. 

הפלגה איכותית הכל כלול

דרך נוספת להעביר יום של כיף ללא הוצאות רבות, היא באמצעות הפלגה איכותית אל לב הים של קפריסין היפה. ההפלגה כוללת פעילויות ותוכניות בידור ותרבות לילדים ומבוגרים, ארוחות צוהריים וגם אפשרות לשחייה במים או ביקור במפרצים ומערות מיוחדות, וכל זה ב-מחיר כרטיס אחד.

בלוג כללי מבצעים נוספים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי להצטרף לקבוצה של מדריך טיולים בדרום?
היתרון בבחירת מדריך טיולים בדרום הוא שהדרום גדוש באטרקציות ומקומות רבים שהרבה ישראלים אוהבים לטייל...
קרא עוד »
מאי 10, 2016
מה חשוב שיהיה במועדון לבר מצווה?
בר מצווה הינו אירוע שנחגג לכל ילד רק פעם אחת בחיים. הרי אין מצב שבן אדם חוגג יום הולדת של גיל מסוים...
קרא עוד »
יול 08, 2021
אז לאן אתם טסים הקיץ? קחו הסעה לשדה התעופה!
החופש הגדול התחיל והחודשיים החמים ביותר והמהנים ביותר של השנה מובילים אנשים רבים להזמין נופשים להם...
קרא עוד »
יול 01, 2014