מיהן מדינות ETIAS ולמה הן נמצאות שם

ישנן מדינות שביקור אצלם, מצריך ויזה מסוימת. מיהן מדינות ETIAS ולמה הן נמצאות שם? רגע לפני שאתם ממשיכים לקרוא על המדינות הדורשות ויזה מיוחדת בכניסה אליהן, חשוב שתדעו מה זה בכלל ETIAS.

למה צריך את ה ETIAS?

תכנית ETIAS, נוצרה על ידי האיחוד האירופי לנוסעי מסך לפני כניסת אירופה לאיחוד. בעוד האיחוד האירופי מורכב 28 מדינות ריבוניות, את ויתור ויזת ETIAS יהיה צורך להיכנס למדינות חבר שנגן.

יש בסך הכול 26 מדינות באזור שנגן, מתוכם 22 חברים באיחוד האירופי, ו – 4 הנותרים שייכים לאיגוד הסחר החופשי האירופי. אזרחי האיחוד האירופי יכולים לנסוע ולהישאר בכל מדינה אחרת באיחוד האירופי.

מיהן מדינות ETIAS ולמה הן נמצאות שם

המדינות הכלולות ב ETIAS הן: אלבניה, אנטיגואה, ארגנטינה, אוסטרליה, איי בהאמה, ברבדוס, בוסניה והרצגובינה, ברזיל, ברוניי, קנדה, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, דומיניקה, אל סלבדור, ג'ורג'יה, גרנדה, גואטמלה..

בנוסף, ניתן למצוא גם את המדינות האלה: הונדורס, הונג קונג, ישראל, יפן, קיריבטי, מקאו, מקדוניה, מלזיה, איי מרשל, מאוריציוס, מקסיקו, מיקרונזיה, מולדובה, מונטנגרו, ניו זילנד, ניקרגואה, פלאו, פנמה, פרגוואי, פרו, סנט קיטס ונביס ועוד.

מדינות האיחוד האירופי הזקוקות לאישור

מדינות האיחוד האירופי הזקוקות לאישור נסיעות של האיחוד האירופי, כוללות את כל המדינות החברות בשנגן. אנדורה אינה חלק מהאיחוד האירופי וגם לא מהסכם שנגן. עם זאת, אנדורנים נחשבים פטורים מההתחייבות לשאת אישור נסיעות של ETIAS לנסיעה דרך אזור שנגן.

חשוב מאוד לבדוק את הנושא לפני שאתם מתחילים במסע למדינות אלו. ויזה שנגן תקל עליכם את הדרך כך שלא תתקלו בבעיות בירוקרטיות שונות אשר יצריכו ביטול זמן יקר בטיול שלכם.

בלוג כללי מבצעים נוספים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
החשיבות בפרטים הקטנים – צימרים רומנטיים לזוגות
כאשר יוצאים לחופשה בצימר שואפים להגשים משאלות כמוסות. לחוות הנאה מיוחדת ובלתי נשכחת וכך להדק את הקשר...
קרא עוד »
אפר 24, 2019
מסלולי טיולים מומלצים בארץ
ארץ ישראל יפה וגם פורחת, כך אומר השיר המוכר – ובצדק רב. המדינה שלנו אולי קטנה אבל היא בהחלט עשירה מאוד...
קרא עוד »
אפר 24, 2016
כל הסיבות להשכרת חדר לפי שעה
לכל אחד מאיתנו יש צורך לעיתים לשכור חדר רק לזמן קצר ולא לכל הלילה, ויכולות להיות לכך סיבות רבות. אם גם...
קרא עוד »
מאי 03, 2015