טיפים להקמת אתר בתחום התיירות
מי זוכר איך נראו החיים שלנו טרום עידן האינטרנט. קשה לנו להבין איך הסתדרנו… כיום כל דבר אנחנו מחפשים באינטרנט. בין אם זה חיפוש מספר טלפון ובין אם זה קבלת מידע על התחבורה הציבורית. גם מול קופות החולים וגם מול הבנקים אנחנו מתנהלים רק באמצעות המחשב. כבר כמעט ולא נותר לנו עבור מה לצאת מהבית… כמובן שגם בתחום התיירות נעשה שימוש נרחב במיוחד באתרי האינטרנט כאשר הם נהנים מחשיפה הרבה יותר גדולה מול הלקוחות הפוטנציאליים וגם השירות נעשה באופן הרבה יותר מהיר ויעיל מאשר בסוכנות תיירות פיזית בעיקר כשאתר האינטרנט יושב על אחסון אתר רציני וחזק.
בקיצור, כל היתרונות באתר אחד…
אז איך תבנו את האתר המיועד לתיירות או לנופש?
כאשר אתם מתכננים את האתר שלכם בתחום התיירות והנופש, חשוב שתתכננו היטב מה הולך להיות באתר.
- כדי לבלוט על פני המתחרים חשוב מאוד שתשקיעו בחלק העיצובי של האתר כלומר המראה הגרפי שלו. חשוב שהוא יהיה נעים לעין ויכניס את הגולש לאווירה הרצויה של חופש ודרור, טיסות ונופים ובקיצור, לגרום לו לרצות לסגור עסקה מיד, כאן ועכשיו…
- חשוב להשאיר מקום ללקוח שם יוכל להשאיר הודעה או לשאול שאלה, זה יכול להיות באמצעות שיחות צ'אט וירטואליות, וזה יכול להיות עם נציג אמתי שיושב אף הוא מול המחשב ועונה על כל השאלות בזמן אמת.
- כדאי מאוד להקצות מקום ללקוחות שרוצים להשאיר את הפרטים שלהם עם כתובת מייל ומספר טלפון לצורך קבלת ניוזלטורים של החברה. הדבר מגדיל באופן אוטומטי את מועדון הלקוחות וכך גדלה החברה ומתפתחת.
- כדאי להציג במקום בולט באתר את היתרונות שלכם על פני המתחרים שלכם כפי שעושים גם בשירות מקצועי של מחשוב ענן לעסקים קטנים. כמו מבצעים מיוחדים, דילים, צ'ופרים שונים ועוד. כאשר הלקוח רואה את הדברים הללו הוא נכנס בדרך כלל גם לקישורים המצורפים והוא ממשיך לבדוק את האפשרויות של האתר ומכאן ועד לסגירת עסקה הדרך קצרה.
כדי שהאתר יזכה לחשיפה לעיני כמה שיותר גולשים, חשוב מאוד להשקיע בקידום שת האתר בגוגל. רק קידום טוב יקדם את האתר וגוגל יציג אותו לכל מי שמחפש שירות בתחום בו אתם מציעים, כך שאם אתם מתמקדים בטיסות לאירופה, האתר שלכם הוא זה שיעלה כאשר גולש יכתוב במנוע החיפוש את המילים טיסות לאירופה.